duminică, 28 octombrie 2012

28 OCTOMBRIE


CARTEA VIETII – Meditatii zilnice cu Krishnamurti

Schimbarea reala
   O schimbare este posibila doar de la cunoscut la necunoscut, nu de la cunoscut la cunoscut. Va rog, nu trebuie sa credeti ce va spun eu. In trecerea de la cunoscut la cunoscut exista autoritate, exista o perspectiva ierarhica a vietii – “Tu stii, eu nu stiu; prin urmare va inchinati, creati un sistem, cautati un guru, il urmati pentru ca va da ceea ce vreti sa stiti, va ofera o certitudine, un sistem care va produce rezultate, succesul.” Succesul este ceva cunoscut. Cunosc ce inseamna a avea succes. Asta este ceea ce doresc. Deci, trecem de la cunoscut la cunoscut, in care autoritatea trebuie sa existe – autoritate a sanctiunii, a liderului, a guru-lui, ierarhia, cel care cunoaste si altii care nu cunosc, iar cel care stie imi garanteaza succesul, succes in efortul meu in schimbare, asa ca sunt fericit, am ceea ce-mi doresc. Nu acesta este motivul pentru care cei mai multi dintre noi isi doresc schimbarea? Va rog observati-va propria gandire si va veti vedea propria viata si propriul comportament... Cand il privesti este el schimbat? Schimbarea, revolutia, este ceva de la cunoscut la necunoscut, in care nu exista nici o autoritate, in care poate exista un total esec. Dar daca aveti siguranta ca veti obtine, ca veti fi fericit, ca veti reusi, ca veti avea viata vesnica, atunci nu este nici o problema. Apoi va continua cursul bine cunoscut al actiunii, care te va pune mereu pe tine insuti in centrul tuturor lucrurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu